luni, 1 aprilie 2013

Vis


Sunt multe nespuse, gânduri ascunse,
multe voci, dorințe lăuntre,
sentimente, eșecuri, regrete,
multe sunt acelea pentru acea ce nu crede.

Privirile sunt cele ce ne unesc,
în ochii tăi văd stele ce strălucesc,
dar abia le mai văd căci gândul de noi,
e la fel de departe precum pământul de nori.

Să te apropi nu pot, îmi e interzis,
prin alte lumi te văd ca pe-un vis,
departe tu ești, al meu îngeraș,
departe tu ești să-mi auzi al meu glas.

Te chem aproape de sufletul meu,
răspunde-i la dorul dorinței din el,
atinge-l să vezi că pe tine te-așteaptă,
sărută-l ca focul ce-l arde să treacă.

Ne cheamă soarta, aproape să fim,
ne mistuie dorința să ne rătăcim,
dar cu cât m-apropii de tine mi-e teamă,
       că visul se-ncheie, iar tu nu vei fi a mea doamnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu