marți, 2 aprilie 2013

Despărțire


Cum am ajuns să fim aşa,
îmi strigă-a mea iubire,
când să te am e tot ce-aş vrea,
ce amăgire.

Dorindu-mi tot mai mult, tânjesc,
la-al tău sărut,
te am a mea, te ştiu aici,
sau doar mi s-a părut?

În acest timp ce l-am trăit,
în lumea din oglindă,
văzut-am îngerul ce-a vrut al meu,
suflet să vândă.

văd, ne văd, stând împreună,
bătrâni cu părul alb
mergând prin parc, ţinând de mână,
nepotul nostru drag.

Cum de-am putut visa atât de mult,
cu gându-n fantezie,
în aceşti ani ce au trecut,
parcă-au trecut o mie.

Ne-am rătăcit pe undeva,
în cruda realitate,
şi visul care l-am avut cândva,
rămâne-n spate. 

Cât oare mă mai pot gândi,
capul mă doare,
un întuneric greu mă-nvălui,
cât universul e de mare.

Caietul tot se tot umplu,
vorbind de toţi de toate,
să le păstrez mă mai gândesc,
sau cel mai bine-ar arde?

Visul ce-a fost, n-o să mai fie,
la fel de dulce-a doua oară,
însă păstrez ca amintire,
       poza cu noi, făcută-n parc odinioară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu