luni, 1 aprilie 2013

Amintește-ți de noi



Vrem să ajungem cumva, de-ar fi lumea să-şi amintească,
de noi cum am fost, şi să povestească,
vrem să trăim mai mult decât oricine,
prin scrieri, poveşti, povestite în rime.

Viaţa e lungăşi noi mari o să fim,
s-o iubim aşa cum trebuie, avem timp s-o trăim,
peste tot creăm amintiri ce vor fi,
întipărite în minţile alor noştrii copii.

Mi-am dorit mereu ca timpul să ţină,
aminte de noi, să-i iert orice vină,
să umple în minţile noastre un lac de-amintiri,
să fiu fericit, trăind ale ei amăgiri.

Aş vrea, chiar după ce-o fi să mor,
lumea să nu plângă după-al meu dulce dor,
tot ce am, am să las amintire,
a ceea ce-am fost, un înger plin de iubire. 

Ne luptăm cu timpul ce-n cale ne stă,
ne luptăm să sculptăm a noastră viaţa în stâncă,
şi tot mai cred că acea zi va veni
când vom ajunge mai mari decât vreodată au fost îngerii.

Aminteşte-ţi de mine tu dulce viaţă,
aminteşte-ţi c-am încălzit odată această lume de gheaţă,
să nu plângi, căci spre soare toate s-au dus,
       toate sufletele ce-n această lume-au apus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu