marți, 2 aprilie 2013

Ai fost....și încă ești


Ai fost visul pe care nu l-am putut visa niciodată,
ai fost barca ce nu a putut pluti vreodată pe apă,
ai fost soarele ce a răsărit doar o dată,
ai fost ziua ce n-o să mai fie vreodată.

Ai fost prima bătaie a inimii mele,
ai fost cea mai strălucitoare stea dintre stele,
ai fost pentru mine tot ce-nseamnă iubire,
ai fost vraja ce mi-a adus în viața mea fericire.

Ai fost cel mai frumos înger din rai,
ai fost toată dragostea ce ai vrut să mi-o dai,
ai fost momentul în care am simțit eternitatea,
ai fost versurile ce mi-au completat toată cartea.

Ai fost muzica ce doar pentru mine cânta,
ai fost emoția pentru care-mi bătea inima,
ai fost îmbrățișarea de care-am avut atâta nevoie,
ai fost cea care m-a inspirat cu fericire și voie.

Ai fost inima mea, și-al meu spirit de foc,
ai fost timpul ce a stat pentru mine pe loc,
ai fost tot ce pentru mine ai putea fi,
ai fost singura fată pe care-aș fi putut-o iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu