luni, 1 aprilie 2013

Alături de tine


Tot ce-i acum în jurul meu,
și flori, mirosuri, frunze și un zmeu,
plutesc prin aerul ce mă-nconjoară, ce e greu,
de'atâtea vise netrăite, ce le-am visat mereu.

De ce tu nu mă iei cu tine,
acolo sus, oricât de sus ar fi,
întinde doar o mână care,
îmi va împlini măcar un vis, din acelea mii.

Sunt multe locuri ce aș vrea să vizitez,
aș vrea și să le văd, nu doar să le visez,
cu tine alături, ar fi totul frumos,
pentru un vis precum acesta, eu timpul l-aș fi-ntors.

N-aș vrea nimica acum, decât pe tine-alături,
să pot să stau cu tine, s-admir apus pe lacuri,
nici vise n-aș mai vrea, din tot mi-ar trebui,
să pot prin ai tăi ochi, viața-mi privi.

Și florile, și frunzele și zmeul ce tot zboară,
le-admir acum precum ar fi ultima oară,
cu tine-alături, prin orice greu aș trece,
       n-o să mai am vre-un vis neîmplinit, în lumea asta rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu