marți, 2 aprilie 2013

Trandafir albastru


Un trandafir albastru erai la început,
totul era atunci pe când te-am cunoscut,
nu erai deschis, erai un bobocel,
dar mirosea grozav, și m-am îndrăgostit de el.

Avea un singur spin, și mi-amintesc și-acum,
că nu știam cum să-l apuc, unde a mea mână s-o pun,
și am privit de multe ori la floarea ei albastră,
și am ales doar pentru ea, cea mai frumoasă glastră.

Și-n timp ea a crescut, și s-a făcut frumoasă,
cea mai superbă floare, o mândră-n a mea casă,
și a pierdut cu timpul și spinul nedorit,
și într-o seară-n vară, frumos a înflorit.

Oare-o exista prin lume, un parfum ca-al ei,
ce-ar fi vrăjit din prima, Olimpul plin de zei,
oare prin univers văzut-a cineva, o mai frumoasă floare,
a cărei frumusețe să fie și mai mare?

Sunt prins de vraja ei, de-acea culoare vie,
de cel mai pur turcoaz, ce mi l-a-arătat doar mie,
de-al ei miros, ce-n veci n-o să mai fie,
ce e o dată într-o viață, și-ntr-una din o mie.

Tu draga mea iubire, de-ai ști cât te ador,
al tău soare să fiu, și-un cer fără vreun nor,
tu, floare albastră, în suflet-mi arzi ca focul,
       și nimeni-n viața mea, nu îți va lua vreodata locul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu