marți, 2 aprilie 2013

Viața


Sunt lucruri mici ce schimbă lucruri mari,
sunt vorbe ce pot scoate lacrimi din oameni tari,
sunt clipe ce schimbă un întreg viitor,
vor fi mii de motive să-mi doresc să nu mor.

Există pentru toate un sens,
viața-i mereu inainte pe sensul de mers,
va fi rău, va fi bine, asta nu o să știm,
așa va fi viața pe care-ncercăm s-o trăim.

Vor fi lacrimi mai multe decât vom râde,
vor fi locuri unde vom fugi, pentru a ne ascunde,
nu va fi ușor să ne fie ușor,
vom iubi și vom pierde, și-o să avem dor după dor.

Câte vieți s-au dat drept cadou altor vieți,
câți oameni au ajuns abia bătrâni înțelepți.
câtă durere a fost pe acest pământ pentru un bine,
oare cine-i  perfect, oare cine?

Cuvintele-s cele ce schimbă mereu,
și au importanță când din suflet ies greu,
câţi oameni iubesc cerşind tot iubire la schimb,
câţi oameni iubesc cu adevărat viaţa, cerând numai timp.

Câte versuri pot fi scrise, nu știu,
însă acestea mă fac să mă simt mult mai viu,
și tu, eterna mea muză, doar tu,
vei avea a mea inima, al meu trup și în dar, sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu