marți, 2 aprilie 2013

Dulce vis


Mă  leagănă uşor un balansoar,
şi soarele îmi sclipeşte orbitor prin gene,
şi vântul azi n'are habar,
că el e singurul în stare să m-aline.

Mult timp nu te-am văzut,
şi o secundă-i o eternitate,
rămas în acest timp, secunde să trăiesc,
singur să fiu, decât să fie zi, mai bine noapte.

Lumina ta, pe mine azi nu mă ajunge,
căldura ta, azi nu mă-ncălzeşte,
aş vrea să nu mă mai întreb uitându-mă la tine,
dacă la mine se gândeşte.

Spune-mi tu vânt, adumi al ei parfum,
pe mine vreau să-l simt, pe haine, peste tot,
spune-mi de ea, de e  p-acelaşi drum,
spune-mi de e, să opresc timpul în loc.

Visez acele nopţi cu ea în pat,
când suntem goi doar luminaţi de lună,
să văd cum dragostea din ochii ei mă fac,
să nu-i mai dau deloc drumul la mână. 

Visez la corpul ei, mişcându-se lasciv,
şi la a ei privire tăindu-mă cursiv,
cât mult o vreau, răspunde-mi mie soare,
de ai putea să mi-o aduci, tu mi-ai aduce-o oare?

Mă legăn uşor, să mă trezesc din vis,
tu soare pleci în seara asta, în paradis,
şi luna o să vină să-mi lumineze această noapte,
       să-mi lumineze şi ea un vis, cu ale ei dulci şoapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu