marți, 2 aprilie 2013

O viață tristă


Privesc în jurul meu,
ce vieţi neînsemnate,
plutind într-o derivă,
în gând având doar noapte.

Sunt mulţi aceia care,
dorind un viitor,
se pierd pierzându-şi clipa,
imaginându-şi viaţa-n gândul lor,

Cât vreau de-o fi vreodată,
să am ce să ofer,
să dau din viaţa mea,
lumină unui cer.

Sunt mulţi aceia care,
cu sufletul bogat,
tot caută scăparea,
din greu, şi au uitat.

Uitat-au tot ce-nseamnă să trăieşti,
ce-nseamnă fericirea,
şi s-au pierdut, şi-s trişti şi obosiţi,
şi nu mai ştiu iubirea.

Iubirea-i tot ce leagă tot,
e tot ce-n suflet e  curat,
sunt sentimentele ce au putut,
pe om de om, legat. 

Sunt mult prea mulţi cei ce-s pierduţi,
pe-un drumul fără sfârşit,
pe-acea cărare dintre munţi,
ce duce-n asfinţit.

Eu-s doar acela ce mai cred,
că nu trăim în van,
şi că a noastră viaţa a-nsemnat,
mai mult decât un ban.

Cândva n-o să mai înţeleg,
cum de e lumea asta aşa de rea,
însă-am să trăiesc cât voi mai fi,
iubind-o mult, aşa cum este ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu