marți, 2 aprilie 2013

Unde sunt?


M-am rătăcit,
p-aceste alei înguste, fără sfârşit,
tot cred că o să merg pe-aceste drumuri,
la infinit.

Soarele-i blând, însă mă-nşală,
a lui lumină purpurie,
vrea să vrăjească a mea privire,
s-o facă vie.

Îmi tremură tot trupul meu,
şi a mea inima tristă,
tot caut şi nu găsesc acel răspuns,
la tot ce-njur există.

De ce sunt unde sunt acum,
în acest labirint fără scăpare,
unde-i un semn pe acest drum,
unde eşti soare?

Mi-e dor de ce a fost cândva,
de-ar fi să am din nou,
să dau jumătate din viaţa mea,
oricui cadou. 

Aceasta-i oare drumul meu,
să nu ajung niciunde nicicândva,
este prea lung şi mult prea greu,
să mă salveze acuma cineva.

Nu am nimic acum la mine,
va trebui să reuşesc,
tot ce e greu în drumul meu,
să ocolesc.

Unde sunt munţi măcar,
dar oare'un peisaj,
să sper că nu sunt unde sunt acum,
într-un miraj.

Unde sunt ape,
în ele să mă răcoresc,
de ce pe unde-o iau acum
simt că greşesc.

Atât de multe întrebări, cine-mi răspunde,
mă plimb pierdut p'aceste drumuri aflate-oriunde,
merg după soarele ce-a răsărit cândva,
      şi caut acel drum ce-ajunge undeva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu