miercuri, 3 aprilie 2013

Dorința erotică


Lumina lumânării, se joacă-n ochii tăi,
și din scânteile ce deja le-aveai, acum se fac văpăi,
te văd cum stai, întinsă erotic pe canapeaua mea,
și te dezbraci ușor să mă seduci, cu pielea ta de catifea.

"Vino aproape", parcă hipnotic îmi șoptești,
"nu mai e vreme să stai acolo unde ești,
te vreau aproape, de pielea mea încinsă,
mă vreau la tine-n brațe, vreau să mă las sedusă.

Vreau patimile trupului, să mă facă împlinită,
vreau să simt tot ce aș putea să simt, și totul fără frică,
azi nu mai sunt limite, în cameră suntem doar noi,
și trupul meu ce arde, nu-l pot stinge nici ploi.

Atinge-mă cum ști doar tu, prin păru-mi vârăți mâna,
atinge-mă pe gât, pe mâini, pe corp, astăzi nu-mi sunt stăpâna,
fă cu mine tot ce vrei, orice-ai în fantezii,
căci noaptea asta-am s-o trăiesc, cum n-am trăit vreo zi."

În ochii tăi strălucitori, dorința-mi se reflectă,
prin mintea mea nebună-acum, orice greșală e corectă,
trupul tău, ți-l văd, ca fructul interzis,
un foc ce stă pitit în umbra lumânării, cerând să fie stins.

Pe gânduri nu mai stau, și sar pe canapea,
pulseaza inima în mine, simțind dorința ta,
te țin de gât, te fac să mă împingi, dar nu te las,
și buze-mi ușor sărută ai tăi ochi, obrajii și-al tău nas.

Nu te mai zbați, căci simți cum trupul meu,
te ține strâns lipit de pat, și-l simți cât e de greu,
îți simt în respirație, cum te lasi folosită,
mă lași de-acum să fac cu tine tot ce vreau, leoaica mică.

Mă muști de gât, te strâng de păr, picioarele ți le despart,
mâinile-mi cobor usor, pe șoldul tău, presându-l către pat,
te unduiesti pe trupul meu, cătând ce arde bine,
noi doi uniți, adânc intrat, cu eu în tine.

Te miști precum mă mișc și eu, ca o nebună,
vrei totul de la mine, dar încă te țin de mână,
nu las ca tot să se consume, e încă prea devreme,
dorința-mi încă arde, în sângele-mi din vene.

Vreau tot ca să te gust, de sus și până jos,
acum te am și nu mai scapi, ți-ai dat trupu-n folos,
ai vrut ca să te am, te-am împlinit deplin ca pe-o femeie,
am fost tot ce ai vrut în seara asta, și poate-un pic mai mult...cu o idee.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu