miercuri, 3 aprilie 2013

Dor (02.04.2013)


Mi-e dor de tine de atâta timp,
Mi-e dor de tine să mă faci să simt tot ce simt,
Mă uit în oglinda în care noi ne priveam,
Și inima-mi bate mai tare amintindu-și cum la piept te strângeam.

Nu mi-e teamă să te am aproape din nou,
Dar mi-e teamă mai mult să nu fii decât un ecou,
Inima-mi cere acum tot ce nu pot să-i dau,
Acele momente pentru care și îngerii pentru noi se rugau.

Dau vina pe tine pentru sufletul meu,
Pentru toată dragostea ce pentru tine o simte mereu,
Pentru toate ar trebui să te simți vinovată,
Căci știi că el fără tine, n-o să mai fie întreg niciodată.

Vor trece luni și ani, și poate vieți întregi,
Până cândva cand vei ajunge să înțelegi,
Că eu ce simt pentru tine, nu pot să-ți explic,
Doar știu că te iubesc, cum n-aș putea în cuvinte să-ți zic.

N-am cum să-nchei ceva ce nu are sfârșit,
Am vrut să-ți amintesc ceea ce eu încă mai simt,
Mereu îmi va fi dor să-mi spui că ți-e dor de mine,
Și sper că drumul ce îl am, să dea iar peste tine.

Iubesc să știu că te iubesc atât de mult,
Iubesc să scriu mereu cu tine-n al meu gând,
Mi-e dor de tine și mereu îmi va fi,
De tot ce am trăit cu tine de la început, și până-n ultima zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu