marți, 2 aprilie 2013

Doar tu mă înțelegi


Tu întelegi ce simt când-ți spun că mi-este dor,
când-ți spun că fără tine sunt la un pas să mor,
ai înțeles ce-nseamnă să vin oriunde-ai fi,
că nu-i ocean sau munte să mă poată oprii?

Ai înteles ce-nseamnă când ți-am adus o floare,
când alta-ți voi aduce, să-mi pui o întrebare,
ai înțeles ce-nseamnă-un vers, ce pentru tine-i scris,
ce-nseamnă să te văd mereu în vis?

Ai înțeles că-s om, poate mai slab ca tine,
și mi-e și mie greu, și pui și rău pe mine,
și-s toate la un loc, să înțelegi și tu,
că nu pot să car tot, când trist mi-e sufletul.

Tu înțelegi ce am lăsat, în viața mea deoparte,
că tot ce am trăit va fi doar scris în carte,
sper să-nțelegi cândva, că n-am nici un regret,
te vreau așa cum ești, și totul e perfect.

Voi înțelege-atunci, când o vei vrea să pleci,
și tu la rândul tău, acum să mă-nțelegi,
că orice floare, jucărie sau  poate chiar un nor,
îmi amintesc de tine, și mor de al tău dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu