marți, 2 aprilie 2013

Aș vrea timp


Îmi pare rău pentru tot ce nu s-a întâmplat,
pentru câte mi-am dorit, şi câte am visat,
pentru acele stele de pe cer, ce le-am unit în noapte,
pentru tot ce am văzut, şi-am povestit în şoapte.

Cât de frumos era, fiind copil,
câte-mi doream, un vis mi le spunea subtil,
câte probleme aveam, mereu găseam o rezolvare,
dar toate au dispărut acum când m-am făcut mare.

Îmi pare rău acum, că ceasul e prea mic,
şi nu mai găsesc timp să fac nimic,
cine a pus atâtea ore într-o zi,
nu s-a gândit nici cât de cât, la când n-o să mai fim copii?

Nici timp să mă gândesc nu mai există,
şi parc-acuma creştem înspre o viaţă tristă,
câte-mi doresc acum, le văd doar într-un vis, în noapte,
şi-aş da orice acum, să mai aud ale copilăriei şoapte.

Când noi zile vor aştepta să vină,
voi sta să le aştept, visând sub luna plină,
a trecut ceva timp de când n-am mai visat,
dar cum să fiu copil, eu încă n-am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu