marți, 2 aprilie 2013

Un nou nceput


M-am întâlnit astăzi cu-o fată, este drăguță foc,
mi-am facut puțin curaj și n-am mai stat pe loc,
sunt mult prea încercat, să pierd înc-o secundă,
aș vrea cumva de astăzi, ca ea să mă audă.

Am mai trăit momentul ăsta o dată,
pierdut eram și-atunci în fantezii,
acum aș vrea ca să nu se mai termine vreodată,
să n-o mai pierd și pe această fată într-o zi.

Stau și o privesc cu cât drag mă privește,
ochii ei sclipesc seducători,
tot momentul ăsta-i de poveste,
și când mă uit la cer, îi văd chipul în nori.

Am căzut din nou în vraja unei dulci iubiri,
și fluturași au început să-mi zboare în stomac,
îmi este mult prea greu acum ca să renunț,
când doar un pas mai trebuie să fac.

De când te-am cautat, aș vrea acum să-i zic,
dar mai bine tac, și să nu-i spun nimic,
aș vrea ca s-o sărut, să știe tot ce simt,
cuvinte-s prea puține, și multe știu că mint.

Nu e cuvânt ce să descrie, cum eu astăzi mă simt,
când ea stă-n fața mea și o iubesc doamne, nu mint,
și inima îmi bate și stă din piept să iasă,
simte și ea acum că-ncepe, o viață mai frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu