luni, 1 aprilie 2013

Dacă nu mi-ar fi dor


Dacă nu mi-ar fi dor,
pe cer n-ar mai fi nici un nor,
nu ar mai fi decât soare,
degeaba pe acest pământ gol.

Dacă nu mi-ar fi dor,
de ce ar mai fi lumină,
cum ar mai putea să strălucească,
a noastră inimă.

Dacă nu mi-ar fi dor,
cum de-aș mai putea fi tot eu,
cum aș putea trăi fără să mor,
când dorul ucide chiar și un nemuritor.

Dacă nu mi-ar fi dor,
ce rost mai are-un vis,
când te visez mereu dansând,
cu mine-n paradis.

Dacă nu mi-ar fi dor
cum te-aș mai putea privi,
cum aș putea să interzic,
iubire inimii. 

Dacă nu mi-ar fi dor,
de ce mai există cuvântul,
e toata iubirea ce-o-ador,
cum aprinde lumina pământul.

Dacă nu mi-ar fi dor,
cum ar putea fi fără tine, iubire,
ce viață ar fi, trăind doar cu gândul,
că ne-am iubit atât de puțin, într-o-amintire?

Scriind toate acestea, mor de-al tău dor,
să fie din plin, să ne hrănească cu-amor,
în această viață pe care o am alături de tine,
să-mi fi alături mereu, să fiu alături de tine iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu