marți, 2 aprilie 2013

Scăpare


Aș vrea un scop, un mijloc de scăpare,
o altă cale-n viaţa mea,
să apară în oceanul meu, o barcă de salvare,
și-un înger să vâslească uşor la ea.

Să stea și să m-asculte cât timp eu trist plutesc,
să îmi ofere lângă el un loc, ca eu să mai vâslesc,
să-mi povestească lucruri să mă opresc din plâns,
căci cât de-adânc îmi e oceanul, este de-ajuns.

M-aș mulţumi de-ar fi alături, măcar să mă privească,
mi-ar plăcea-n ochii lui, sufletul meu să strălucească,
aș vrea ca cineva, oricine ar fi, să mă ajute,
sunt prea pierdut pe ale vieţii cărări multe.

Să scap însă de tot n-o să se-ntâmple,
o viaţă o s-o trăiesc trecând de orice munte,
și poate într-o oarecare zi, un înger va veni cu ea,
și se va ţine cât poate de strâns de mâna mea.

Voi tot spera, atât cât voi putea să lupt,
că vei fi mereu lângă mine, să uit că rău mi-a fost prea mult,
și-n barca ce, cândva o așteptam să vină,
       erai chiar tu iubirea mea ce mi-ai întins o mână.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu