marți, 2 aprilie 2013

Te-am pierdut


Întotdeauna-am plâns, dar niciodată ca acum,
și tot ce am simțit vreodată, acum e scrum.
și aerul, și cer și tot din jurul meu, și eu,
au dispărut în adâncul neantului din sufletul meu.

Nici fața ta, nici ochii tăi ce mă priveau n-or să mai fie,
m-am rătăcit pe cărările din lumea ta vie,
și-am mers cu tine de mână, în a ta viață,
ce avea să-mi încălzească al meu suflet de gheață.

Ce rost a avut vreodată a mea iubire,
când am găsit-o cu-adevărat dar am trădat-o fără să știe,
ce rost mai are să plâng atât,
când nu mai am nici un loc să plâng pe-acest pământ.

Nimeni nu se poate simţi ca și mine,
când sufletu-mi plânge o lume-n ruine,
și inima toată a fost luată de ape.
ce spre suferiță au dorit întotdeauna să sape.

Nu mai am cum să plâng în atâta tăcere.
să plâng cât pot eu de mult, deși inima-mi cere,
și-aș vrea să mă sting ca o frunză purtată de vânt,
să nu mai fac umbră nici unei lumini pe pământ.

Nici lacrimi ce curg nu vor putea vreodată să facă,
inima-mi tristă vreodată să tacă,
nici tot ce am vrut dintotdeauna să am,
o viață-am avut și am trăit-o în van.

Iubirea ce a fost a mea s-a pierdut,
și tot la ce mă gândesc e-n trecut,
cât mi-am dorit, vis să nu fie,
sufletul tău și a ta dulce privire.

Ce înseamnă să plângi cu adevărat,
abia acum am aflat,
ce-a-nsemnat iubirea atunci când am avut-o,
am aflat abia acum, după ce am pierdut-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu