luni, 1 aprilie 2013

Trezește-te


Ce bine e să stai,
de multe ori departe,
cu gândul tot plecat,
visând adânc în noapte.

Trece de multe ori pe lângă mine
o adiere a unui vis uitat,
şi mă apuc să îl continui,
de unde l-am lăsat.

Îl văd de multe ori, tresar când mă atinge,
e rece precum iarna, şi mai tot timpul ninge,
m-apuc de amintirea ta, căci numai ea m-ajută,
trec peste noaptea cea grea de o singurătate cruntă.

Trezeşte-te tot strigă, a mea voce pierdută,
nu te mai ține-n noapte, plutind pe-un râu pe-o plută,
trezește-te de-ndată, căci de departe strigă,
dorinţa de-a iubii, ce inima-ţi câştigă.

Trezește-te, nu mai visa, iubirea nu-i in vise,
de ce să tot mai stau cu ușile închise,
nu mai visa, e totul lângă tine,
să stau plutind prin vis, nu-mi face bine. 

Mai bine deschid ochii, mai bine mă trezesc,
să văd pe cer cum luna și stele strălucesc,
mi-ajung cât am visat atâtea lumi străine,
și-n care mi-am dorit să fiu mereu cu tine.

Ce bine e să stai așa, visând departe,
te văd mai des în vis decât în realitate,
într-o zi precum e-aceasta, ți le voi da ție,
       visele toate, visele noastre născute-n fantezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu