marți, 2 aprilie 2013

Dacă îți spun


Dacă îţi spun că te iubesc,
ce s-ar schimba,
sunt nişte vorbe ce ar reuşi
al tău suflet schimba?

Te uiţi adânc în ochii mei,
în ei tu te reflecţi,
câtă lumină poţi ca să emani,
când tu mă vezi.

Mă vei iubi oare mai mult
dacă îţi spun că te iubesc,
nu vreau prin nici o întâmplare,
să-ţi spun şi să greşesc.

Putere n-am, dar ştiu că vrei,
s-auzi aceste vorbe de la mine,
însă nu pot mai mult decât acum,
să-ţi spun cât mult eu pot să ţin la tine.

În jurul meu, al tău soare se-nvârte,
creând căldura si lumină,
și ale tale stele toate
le am lăsat în al meu suflet ca să vină. 

Iubire, de-ţi spun că te iubesc,
nu vreau afară ca să plouă,
căci mult prea mult eu te doresc,
în această viaţă nouă.

Promit că într-o bună zi,
când voi fi tot ce îţi doreşti,
când nici furtuni nu ne-ar mai despărţi,
în ochii mei iubire să priveşti.

Am să îţi spun, şi ai să vezi,
cum stau în faţa ta, şi mă topesc,
demult e timpul, mereu am vrut,
să-ţi spun că te iubesc.

Când vom rămâne numai noi,
un infinit de ani te voi dori,
şi eu legat de al tău suflet,
mereu voi fi.

De-ţi spun că te iubesc
al tău suflet va fi,
mereu lumina mea,
       ca soarele pe cer, în fiecare zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu