marți, 2 aprilie 2013

Oriunde și oricând


Întotdeauna am ținut la tine,
ai făcut ceva mereu să-mi fie bine,
meriți tot, și pe deasupra un pupic,
pe fruntea ta, pe al tău năsuc frumos si mic.

Ți-am arătat și îți voi arăta mai mult,
c-a meritat tot ce-am trăit în tot acest trecut
acel fior, acea bătaie-n pieptul tău, acel sărut,
tot timpu-n care ne-am iubit, și visu-n care ne-am pierdut.

Și când al nostru soare va apune-ncet va trebui să știi,
eu lângă tine voi rămâne, oricât de greu ne-ar fi,
nu vei avea nevoie de nimic, căci lângă tine am să stau,
și tot ce-i bun pe lumea asta, voi încerca să-ți dau.

Nu te voi lăsa vreodată, singură să fii,
nu vei mai fi tristă, chiar nici măcar o zi,
și de-ți vei pierde vreodată speranța, amintește-ți că eu,
voi fi lângă tine, tot timpul mereu.

Te voi găsi oriunde, oricând și negreșit,
voi căuta cât timpul se va scurge-n infinit,
nu va fi loc în care nu mă voi uita,
       voi trece peste tot oricând să te găsesc, dragostea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu