marți, 2 aprilie 2013

Demult nu am mai scris


Nu am mai scris de prea mult timp,
și timpul parcă a fugit pe lângă mine,
aproape că nici nu mai știu ce simt,
cunosc doar sentimentul ce-l am pentru tine.

Ce flăcări ard pe soare, sunt și-n sufletul meu,
căldura ce-o suport, o stăpânesc cu greu,
doar gândul la tine îmi umple universul meu cu stele,
ai fost flacăra dorinței dorințelor mele.

Când mă întreb de ce a fost să fie așa,
să tot ascund de alții iubirea mea,
nu am găsit motiv mai bun gândindu-mă mai bine,
decât că am păstrat toata iubirea mea doar pentru tine.

Și gândurile multe ce le-am păstrat până acum,
venit-acuma timpul lor să pot să ți le spun,
tăcerea noastră să se consume usor,
în ale noastre momente de pasiune și-amor.

Nu am mai scris demult și acuma vreau să-ți spun,
că dupa tine alerg și-n somn, și-acum ca un nebun,
și îi atât de limpede ca apa-unui ocean,
că tu esti singura ființă ce o doresc s-o am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu