marți, 2 aprilie 2013

Motiv de a trăi


Trăim o viaţă s-o-mplinim,
să ne găsim un rost,
să facem ceva să ne-amintim,
de tot ce-a fost.

Văzut-am tot ce mi-am dorit,
și am văzut mai mult decât visam.
ai fost un soare care-n viaţa mea a răsărit,
speranţa pentru totu ce vroiam.

Câte mi-ai dat din al tău suflet,
cadouri pentru al meu,
nu sunt cuvinte, nici gânduri ce-aș putea ca să le cuget,
să ţi le spun ar fi prea greu.

Îmi simt a mea fiinţă cum,
îndatorată-ţi e,
și tot ce am ţi-aș oferi acum,
și cerul tot și stelele.

Câte-am făcut să fim noi doi,
mereu îndrăgostiţi,
cu sufletul am îndurat și foc si ploi,
și-am devenit iubiţi.

Câte-amintiri am tot compus,
le-am scris să mi le-aduc aminte,
să fiu pentru a ta iubire-un strop în plus,
în tot oceanul tău plin de dorinţe.

Nu voi trăi doar ca să fiu,
de viaţă nu voi fi nepăsător,
doar lângă tine m-am simţit atât de viu,
și am să-ncerc să fiu la fel, de-acuma, și până am să mor.

Tu eşti al meu motiv de a trăi, m-ai împlinit,
nu mi-aș dori nimic mai mult, acuma la sfârşit,
mi-am dat seama de al meu rost, l-am scris în poezie,
cât suflet voi avea, te voi iubi, o veşnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu