marți, 2 aprilie 2013

Tu ești


Tu ești umbra unui nor,
ești cea care m-ajută să nu mor,
tu ești lumina de la soare,
lumina fără de care totul moare.

Ești un motiv, ești un cuvânt,
tu ești fundația-unui gând,
esti tot ce-aud, tot ce respir,
pe-acest pământ.

Tu ești încrederea ce-o am,
tot ce când eram mic visam,
tu ești linistea din sufletul meu,
și cea care m-ajută atunci când mi-e greu.

Ești curajul de-a trece prin orice,
ești soarele ce încălzește recele,
ești magia ce nimeni nu o poate pune-n scenă,
trucul ce-aduce cu el, viața eternă.

Exiști în oricare dimensiune,
în orice univers, și în oricare lume,
ești ultima piesă din puzzle-ul vieții,
făptura ce m-a ales pe mine dintre toți băieții.

Ești rezultatul unei întregi ecuații,
vibrația din piept ce-mi dă palpitații,
ești tu pentru mine, un viitor scris,
ești îngerul meu, ce-ai fugit pentru mine din paradis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu