luni, 1 aprilie 2013

Pe mine m-ai ales


Iubire, nu ți-am zis chiar niciodată
ce-ncântă sufletul de fată,
ce-ar face dintr-o noapte să pară zi,
iubire, suntem la-nceput ca doi copii.

Atunci când am privit în ochii tăi
trebuia să traversez pentru al tău suflet, nemărginite văi,
spuneai să nu renunț, să merg tot înainte,
îmi plăcea cum mă jucai din priviri și din cuvinte.

De ce tocmai pe mine m-ai ales,
când îmi spuneai de multe ori, dar tot n-am înțeles,
cum mă-ndrăgeai când eu doar îți șopteam,
în loc să-ți spun că te iubesc, noi doar râdeam.

Probabil că ai înțeles, nu trebuia să-ți spun,
vedeai și tu în ochii mei că te iubeam ca un nebun,
așa e la-nceput, și sper mereu,
să nu mă părăsești nici tu când ne va fi greu.

Iubire, când crezi că am să pot,
în mâna ce ți-o-ntind să îți ofer tot,
nu va mai trece mult, și cred că deja știi,
noi am ajuns să ne iubim mai mult decât simpli copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu