marți, 2 aprilie 2013

Nu voi schimba nimic


Unde sunt acum, sunt multe stele,
dacă întind mâna, le ating, sunt aproape de ele,
dacă privesc înapoi, te văd atât de departe,
ca să ajung la tine în brate, îmi ia o eternitate și-o noapte.

Nu vreau să te supăr, am ceva să îți spun,
am fost mult prea rău, când păream mult prea bun,
am omis să-ți încânt, al tău suflet fin,
cu o floare-albastră și-un pahar roșu de vin.

N-am putut să fac pentru noi prea multe,
m-am pierdut departe, printre gânduri sute,
n-am băgat de seamă, că tu mă chemai,
eram prea pierdut prin stele, când tocmai plecai.

N-a curs nici o lacrimă, și nici nu vor curge,
n-am să îți arăt cât de mult pot plânge,
îs departe acum, pierdut printre stele,
și sper să îmi găsesc, rostul printre ele.

Asculta-mă iubire, oriunde-ai fi acum,
am să încerc cu tine, să mergem pe-un alt drum,
eu n-am nici nu regret, și de-ai da timpu-napoi,
nu aș schimba nimic din ce-a fost între noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu