marți, 2 aprilie 2013

Licuricu-buu


Nu-mi va părea niciodată rău de faptul că am fost cu tine,
nu mă voi gândi niciodată că m-ai părăsit la faptul său în sine,
remușcările le voi păstra doar pentru mine,
am să te pup mereu când te voi vedea și știu că ți-e bine.

Nu-mi voi ține viața pe loc să te-aștept,
ai lăsat ușa spre tine deschisă pentru "tipul perfect",
nu m-am străduit îndeajuns de mult să te țin lângă mine,
nu te gândi să te uiți înapoi, privește doar ziua de mâine.

Să nu te mai sun să te întreb ce mai faci,
știu că în spatele unei voci îngerești, câteodat-ascunzi draci,
pentru mine, să încerc să-ți dau pace, să fii
liberă să-ți faci viața, căci nu mai suntem copii.

Și-aș vrea din nou să te văd, dar știu că intru-n bucluc
înca n-ai dispărut din viața mea, ci doar de pe facebook,
să nu mă înjuri niciodată dacă vei vrea afară să ieși, și voi vrea sau nu,
vom fi noi prieteni oricum vom fi, Licuricule-boo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu