miercuri, 3 aprilie 2013

O urmă de-a mea


Ce te-ai face dacă eu aș muri?
Dacă într-o bună zi, toate gândurile mele nu ar mai fi,
Câtă tristețe ar fi atunci pe-al tău chip,
Ai întoarce timpul să mă mai vezi doar un pic?

Ai ruga îngerii să mă aducă-napoi?
Ai vrea lacrimile să-ți fie sterse de ploi?
Când nu aș mai fi, oare ai fi tot la fel,
Oare același chip l-ai avea ca atunci când mi-a plăcut mult de el?

Ce amintiri ai avea atunci despre mine?
Știind că departe acum ești, dar cândva ne-a fost bine,
Ce poz-ai păstra, să-ți amintească de noi?
Sau poate doar poezia cu " îmi plăcea să fim doi "?

Dacă azi aș muri, ai știi cât de mult te-am iubit?
Chiar dacă n-aș mai avea cum să-ți spun, la asta te-ai fi gândit?
Sau dac-aș mai avea doar o zi, ai petrece-o cu mine,
Inima mea nu ți-ar cere nimic, decât s-o iubești până mâine.

Ce o să faci, cum al tău suflet să-mpaci, de o să vrea să plângă?
Ce o să-i spui, când gândul meu nu-i, dar pe care-l vrei lângă,
De am să mor, să-ți amintești de-al meu dor, până-n ultima zi,
Căci tot ce-am trăit, cât de mult ne-am iubit, atunci vei simți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu