marți, 2 aprilie 2013

Pur si simplu…TU


Iubire...ce ești tu?
Ești poate un glas, sau poate-mi ești chiar sufletu,
cum te-aș descrie în doar câteva cuvinte,
când iubirea e ceva ce se doar simte.

Ce ești față de orice sentiment, tu pentru mine,
ești ca o scriitoare de destine?
cum ai ajuns așa de brusc în viața mea după o viață
în care doar mi te-am imaginat în ceață.

Cum mai atins, de m-ai trezit ca dintr-un vis,
e-o lume ce eu n-o cunosc, sunt oare-n paradis?
atâta timp trecu fără să știu de ce,
cu care rost trăiam, pierdute-mi zilele.

Cum ai pătruns în al meu suflet, așa cum ști doar tu,
cum ai aprins un soare, luându-mi sufletu,
cum cu un zâmbet ai stins tot focul ce ardea,
cum m-ai primit pe mine-un simplu om, în lumea ta?

Câte-ntrebări pe care mi le singur pun,
încep să mă întreb dacă nu care cumva aș fi nebun,
prea multe întrebări în loc s-accept că tu ești,
acea speranță-n viața mea, atunci când mi-ai șoptit că mă iubești.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu