miercuri, 3 aprilie 2013

Mi te doresc mereu


Cât mi-aș dorii să ne mai întâlnim o dată,
să văd ce am văzut cândva în acea fată,
să îmi doresc ce mi-am dorit demult,
acel moment perfect al primului sărut.

Cât mi-aș dorii de mână să te țin din nou,
să-ți pun la gât, un lănțișor cadou,
să-mi amintesc de acei ochi ce m-au vrajit demult,
ce mi-au cerut cândva, povestea lor s-ascult.

De-ar fi-un moment, să te-ntâlnesc, n-aș ezita,
să îți zâmbesc cum îți zâmbeam, mereu cu inima,
de-ar fi perfect acel moment, chiar timpul l-aș oprii,
de-ar fi perfect, mereu mă rog la Dumnezeu, să mai trăiesc o zi.

Nu-i om să te iubească mai mult decât mine,
un moment de mi-ai da, ar însemna mai mult decât viața-mi în sine,
mi-aș dori să te-ating, cum știu eu cel mai bine,
mi-aș dori în acea zi, mai mult decât totul din lume, doar pentru tine.

Revin la amintiri demult trecute,
însă dacă nu-i totul pierdut, nu-mi las inima-mi să uite,
ce  a fost când ne-am văzut prima dată pe lac,
sub soarele acelei zile, când m-am simțit cel mai bogat.

Cât mi-aș dorii să te-ntâlnesc, cândva în viitor,
și amandoi să fim cu tot ce ne-am dorit, la locul lor,
să ne-ntâlnim, să ne dorim, un lucru împreună,
să ștergem tot ce-a fost urât, cu ani în urmă.

Și de-am simți din nou, emoția iubirii,
de ne-am întoarce iar, în sensul invers firii,
în acea zi, în care, din nou te-aș întâlni,
probabil că la fel de mult, sau chiar mai mult, eu te-aș iubi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu